Mycket på gång

Nu när jag är sjuk och inte kan träna så passar det alldeles utmärkt med att jobba mer med UF-företaget! Jag och Josefine har sprungit/åkt runt på stan precis hela dagen. Efter lunch följde även Jenny och Josefin med.

Har varit i kontakt med så många företag och personer dom senaste dagarna så att man blir alldeles virrig. Kommer knappt ihåg vilka vi skulle träffa när och vilka möten vi bestämt, så har försökt göra en lista ur mitt minne. Jag var för optimistisk för stunden över att jag självklart skulle minnas alla jag pratat med. Men tur att vi är 4 hjärnor som hjälps åt när minnet tryter.

Det positiva jag upptäckt är att nästan ingen har varit otrevlig och nästan ingen har nekat att hjälpa oss av dem vi frågat. Var beredd på mycket fler svårövertygande typer. Det finns alltså många glada filurer här i Gällivare ;)

Nästa vecka ska vi på UF-mässa i Haparanda, där det är hela 114 UF-företag anmälda! Underbart kul att det finns så många unga och kreativa människor.
Vi är i full gång med att planera vår monter. Vi håller även på att fixa t-shirts som vi ska ha på mässan så att vi ser lite mer professionella ut :) På mässan finns det många olika tävlingsgrenar, såsom t.ex "Bästa UF-företag" och liknande. De som segrar i olika klasser kommer att gå vidare till riksfinalen i Stockholm i maj.

Så vi räknar med att sopa hem allt i samtliga klasser... skämt åsido. Vi har en ödmjuk, men ändock vinnande instinkt.


Tydligen har min lägenhet blivit avlastningscentralen för allt som har med Tour de Dundret att göra. Jag blickade just över mitt näste och inser att det ligger papper exakt överallt samt inpaketerade varupriser. Hm. Får väl leva med detta i en månad till, sen ska priserna delas ut. :)


Räkna med superbra priser på Tour de Dundret!
Alldeles snart ska vi även börja ta in anmälningar!

Ha det,

Fanny

Kommentarer
Postat av: LUP

Lycka till tjejer !

2009-03-24 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0